Czym markowe manekiny różnią się od klasycznych?

Manekin pełni ważną funkcję w każdym sklepie odzieżowym. Nie tylko urozmaica wnętrze i dodaje mu charakteru, ale też przyczynia się do promocji asortymentu. To właśnie dzięki niemu klienci zauważają poszczególne ubrania, które prawdopodobnie nie wyglądałyby tak dobrze na wieszaku. Jednak, aby manekin sprawdzał się w swojej roli, powinien pasować do specyfiki sklepu. Istotne znaczenie mają też inne kryteria, o których więcej powiemy w tym artykule.

Manekin – co czyni go użytecznym?

Historia manekinów sięga starożytności. Już wtedy na kształtnych wieszakach układano szaty. Natomiast w średniowieczu dokonywano na nich poprawek krawieckich. Obecnie znajdziemy je głównie w sklepach. Ich głównym zadaniem jest umiejętna ekspozycja towaru. Pomagają w tym różne warianty manekinów – od ekspozytorów, aż po torsy i modele całopostaciowe. Do wyboru są manekiny męskie, damskie, dziecięce oraz uniwersalne. Ponadto wyróżniamy modele abstrakcyjne i realistyczne. Te pierwsze nie posiadają charakterystycznych dla ludzi cech, jak usta, włosy, oczy czy nos, za to znajdą zastosowanie praktycznie w każdym butiku. A co można powiedzieć o manekinach markowych?

 

Markowe manekiny – gdzie sprawdzą się takie modele?

Markowe manekiny to szczególny rodzaj manekinów. Od klasycznych modeli różnią się przede wszystkim jakością i kunsztem wykonania. Bardzo często są wykonywane ręcznie, tak jak to ma miejsce w przypadku producenta https://moremannequins.pl/. Inwestycja w nie na dłuższą metę się opłaca, z uwagi na większą wytrzymałość. Markowe manekiny są bardziej odporne i trwałe. Najczęściej tworzy się je z włókna szklanego. Co ważne, zachowują przy tym lekkość, więc bez trudu można je przenosić czy przebierać. To idealne połączenie estetycznego designu i praktyczności. Markowe manekiny dostępne są w różnych wariantach – nie tylko całopostaciowym. Najważniejsze, to wybrać taki, który będzie najlepiej eksponował dostępny w sklepie asortyment. Na szczęście wybór jest całkiem spory, więc nie powinno być z tym problemu.

 

 

 #Materiał sponsorowany

Prześlij komentarz

0 Komentarze